Zespół projektowy prowadzony przez Bartosza Trzopa, składa się z kreatywnych i doświadczonych projektantów, dla których architektura to nie tylko praca.

Główna gałąź działalności pracowni Trzop Architekci to projekty przestrzeni biurowych dla największych rodzimych i zagranicznych korporacji na polskim rynku. Zrealizowaliśmy już blisko 300 000 mkw powierzchni biurowych, a wśród naszych klientów są takie firmy jak Google, Microsoft, Honeywell, Santander czy L’Oréal. Mniejszą, ale równie ważną część stanowią projekty kubaturowe, wśród których można znaleźć zarówno budynki biurowe, jak i domy jednorodzinne czy rezydencje. TA jest jedną z kilku pracowni, która tworzyła Centrum Praskie Koneser, projektując w nim dwa budynki i centrum wystawowe.

Zakładamy, że projekt budynku czy też wnętrza, ma nie tylko spełniać oczekiwania inwestora, ale także wpływać na poprawę jakości życia i zdrowia użytkowników przez zaproponowane rozwiązania i materiały.

Ważną ideą kultywowaną przez projektantów TA jest zrównoważony rozwój. Bardzo dużą rolę przywiązujemy do ekologii, a co za tym idzie, zarówno doboru odpowiednich materiałów, jak i energooszczędnych i zdrowych systemów dla budynku. Większość projektów w pracowni powstaje wg. zasad certyfikacji LEED czy BREEAM. Także projekty przestrzeni biurowych, w oparciu o myśl tworzenia maksymalnie zdrowego i przyjaznego środowiska pracy, oparte są  o zasady Well Certificate.

Ważną cechą naszych projektów jest również elastyczność projektowanej przestrzeni. W obecnie szybko zmieniającym się świecie, sposobie życia i pracy, ważne jest, żeby budynek mógł się przystosować do nowej funkcji lub tej samej funkcji wykonywanej w odmienny sposób. Jest to bardzo istotny element zwłaszcza przy projektowaniu biur, gdzie procesy organizacyjne, a zatem również i przestrzeń, muszą nadążać nad innowacjami technologicznymi i zmianą sposobu pracy.  Biuro ma dzisiaj odzwierciedlać kulturę organizacji, integrować ją i wspierać ale również inspirować pracowników i dostosowywać przestrzeń do nowej rzeczywistości, sposobów komunikacji i strategii biznesowych.